2007. április 24., kedd

Outlook Calendar a desktop-odon

Egyik havernál láttam egy tök jó kis félmegás programocskát, ami kirak neked az asztalra egy naptárat, amibe írkálhatsz.
Már-már azon voltam, megkérdezem mi a neve, hogy le tudjam tölteni, amikor rájöttem, hogy a jól megszokott Outlook-om feature-eit nem akarom azért feladni, ezért hát azt a merész ötletet találtam ki, hogy milyen jó lenne az a desktop-omon.
Éééés... gugli barátunk első találaton meg is találta a megoldást, az "outlook calendar on my desktop" kereső kifejezésre.
Lustáknak itt van a link a blogbejegyzésre.

Nos ezt én egy kicsit kiegészítettem, kiraktam a jobb-felső sarokba párszáz pixelre méretezve, és tettem felé egy gombocskát, amivel el lehet tüntetni, aztán később megint elővenni, és hogy egyben azért tudjunk hátteret is választani, van egy hivatkozás, ami ugyancsak a "My Documents"-ben keres egy "wallpaper.jpg" fájlt, amit berak háttérnek.
Ez én verzióm letölthető erről a linkről.

Nincsenek megjegyzések: